Klantervaringen

De video’s zijn duidelijk, herkenbaar en compact, en dus zeker de moeite van het bekijken waard. Vaak weet je wel hoe het moet, maar door het bekijken/beluisteren van de video’s wordt je weer met de neus op de feiten gedrukt! Scherp blijven dus en bewust toepassen in je dagelijkse praktijk!
Arlette van Deurzen, Twee Snoeken.nl
De SuperSales Formule heeft mij hele goede informatie en tips opgeleverd. Vooral het maken van telefonische afspraken vond ik moeilijk, maar dit gaat nu echt veel beter!
Ilonka Heijmans, Ouderenhulp Ilonka
Als vertegenwoordiger probeer ik mij steeds weer te verbeteren. Met de SSF heb ik geleerd om het salesgesprek professioneel op te bouwen.
Karin Smeltzer, salesrep
Verkopen is meer dan een vak! Immers, als pionier verricht je baanbrekend werk. Met het concept “SuperSales Formule Professional” komt het doel in zicht! Omzetcijfers die jaarlijks toenemen. Daar doen we het toch voor?
Arthur Schäperkötter, Ondernemer
Ben momenteel bezig met het opstarten van een nieuw project waarbij ik veel mensen over de streep moet trekken. De SuperSales Formule zorgt er voor dat dit mij veel gemakkelijker afgaat. Dank jullie wel voor de vele tips en trucs.
Jelle Joekema, De Stienser
Heldere, toegankelijke uiteenzetting! Zeer herkenbare situaties die veel tips opleveren die in de praktijk makkelijk toepasbaar zijn!
Sam Petra, Sam Onderhoud
Interessante modules, voor mij ook wel wat herhaling. Bijvoorbeeld de veer en sprong techniek. Maar de module over telefonisch afspraken maken was weer heel handig. Ik heb deze week voor het eerst een bedrijf telefonisch benaderd met de vraag of ze gebruik willen maken van mijn diensten. Het eerste gesprek ging super, ik kreeg meteen e-mailadressen van degenen die hierover gaan en na een mail gestuurd te hebben, heb ik ook een uitnodiging voor een gesprek! Ik moet nog wel leren om niet meteen mijn kruit te verschieten door alles meteen te willen vertellen. Mijn 2e gesprek ging niet zo goed. Ik liet me meteen uit het veld slaan door de mededeling dat ze al voldoende notulisten hadden. Daar moet ik even beter over nadenken hoe ik dat argument kan weerleggen. Jullie hebben mij weer wat handvaten gegeven waar ik mee verder kan!
Heleen Engwerda, Hé Communicatie
Hartstikke leuke video’s van de mannen. Ben nu al een stuk slimmer in de verkoop van mijn diensten aan bestaande klanten en het werven van nieuwe klanten. Gisteren nog een nieuwe klant gescoord!
Jacqueline de Boer, De Boer Architectuur